_____________________________________________________________________         

Методичні рекомендації щодо вивчення російської мови  у 2014-2015 н.р.

Головна мета вивчення мов національних меншин в загальноосвітніх навчальних закладах - надати основи знань про мову, що дасть змогу забезпечити достатньо високий рівень спілкування та грамотного письма, необхідний для успішної індивідуальної та соціальної діяльності, міжкультурного взаєморозуміння.

Завантажити документ

Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах у 2014-2015 н.р.

Навчальний процес у 2014/2015 навчальному році організовується таким чином, щоб забезпечити якісний доступ учнів до освіти в умовах переходу до інформаційного суспільства. Тому вивчення іноземних мов — не тільки модне віяння, а й життєва необхідність. Прожити без знання іноземних мов можна, але стати конкурентоздатним — ні.

Завантажити документ

Організація навчально-виховного процесу в 6-их класах у 2014-2015 н.р.

Лист МОН № 1/9-433 від 29.08.14 року. Міністерством освіти і науки надано рекомендації щодо забезпечення навчального-виховного процесу у 6 класі загальноосвітніх навчальних закладів у 2014/15 навчальному році.Рекомендації підготовлені у зв’язку із запровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, що передбачає перехід на навчання за новими програмами і підручниками.

Завантажити документ

Організація навчально-виховного процесу у 5-их класах у 2013-2014 н.р.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2011  № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» у 2013/2014 навчальному році 5 класи загальноосвітніх навчальних закладів перейдуть на навчання за новими програмами для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з якими можна ознайомитися на сайті Міністерства освіти і науки України: www.mon.gov.ua.
 
Державний стандарт початкової загальної освіти. Навчальні програми. Типові навчальні плани. Поділ на групи. Нормативна тривалість уроків. Навчально-методичне забезпечення. Особливості вивчення іноземних мов у початковій школі. Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів. Порядок ведення зошитів, словників. Рекомендована література, інтернет-ресурси.
Завантажити презентацію
 
Навчальні плани. Програми. Поділ на групи. Навчально-методичне забезпечення. Критерії оцінювання. Порядок ведення зошитів, словників. Підготовка до ДПА та ЗНО. Рекомендована література.
Завантажити презентацію 
 
Оформлення записів у класному журналі. Основні види оцінювання. Приклад оформлення сторінки класного журналу.
Завантажити документ
 
Робочі навчальні плани розробляються загальноосвітніми навчальними закладами щорічно на основі Типових навчальних планів і затверджуються відповідним органом управління освітою.
Завантажити документ 
 
 В основній школі (5—9 класи) розпочинається етап систематичної й послідовної роботи з автентичними навчальними матеріалами, які забезпечують нормативне оволодіння спілкуванням. Помітно зростає обсяг навчального матеріалу, у тому числі того, який сприяє формуванню соціокультурної та соціолінгвістичної компетенцій.  Зростає доля самостійної роботи учнів, урізноманітнюються види навчальної діяльності, активно використовуються мовленнєві ситуації, що наближають навчальне спілкування до реальних умов. Учні оволодівають уміннями читати різножанрову літературу, розуміти радіо- і телепрограми доступного рівня складності.

Рівень володіння іноземною мовою на кінець дев’ятого класу відповідає рівню А2  згідно із "Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання”.

Завантажити документ
 

Державний стандарт. Базовий навчальний план. Вимоги до рівня підготовки. Переваги Державного стандарту. Мета та завдання навчання іноземній мові у початкових класах. Основні дидактичні та методичні принципи змісту навчання. Стратегії впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти.

Завантажити презентацію
 

Апробація. Мета апробації .Моніторинг .Методичні рекомендації з підготовки та апробації навчальної літератури. Алгоритм управлінської діяльності щодо проведення апробації підручника на рівні закладу. Робочий план здійснення апробації навчальної літератури. План засідань творчої групи з апробації . Програма дослыдженняпідручника. Схема аналызу пыдручника.Перелік питань для аналізу навчального та науково-методичного апарату підручників за результатами апробації у навчальному закладі області.

Завантажити документ